کمی بیشتر از مدیریت بازرگانی

استاندارد سازی استراتژی بازاریابی جهانی توسط شرکتهایی از کشورهای در حال توسعه
نویسنده : علی ایرانمنش - ساعت ٢:٤٥ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/۸/۱٦
 

مهمترین بحث در نوشته های حوزه بازاریابی جهانی در ارتباط  با بازارهای جهانی و وسعت استاندارد شدن استراتژی بازاریابی جهانی می باشد.این فرایند بر اساس پذیرش و مقبولیت وسعت برنامه جهانی سازی بازارهایی که میتوانند استاندارد شوند در طول مرزهای بین المللی می باشد. با این حال تمام تحقیقات گذشته از منظر شرکتهای امریکایی هدایت شده است. اگر چه مطالعات اندکی به بحث در مضمون برخورد اقتصادهای کمتر توسعه یافته می پردازد. مطالعات منتشر شده از دیدگاه عملکردهای اقتصادی انجام شده در شرکتهای ایالات متحده نشان داده می شدند.

مشکل اصلی این نوشته ها این است که آیا دانش کنونی ما می تواند درباره شرکتهای خارجی در دیگر ملیتها به خصوص کشورهای در حال توسعه عمومیت داشته باشد.


 
 
بررسی پنج پایان نامه با موضوع رفتار خرید ( Buying Behavior )
نویسنده : علی ایرانمنش - ساعت ۱۱:۳۱ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/۸/۱
 

بررسی پایان نامه های مرتبط با موضوع

رفتار خرید